poniedziałek, 16 stycznia 2012

Najprostsza pasta jajeczna

Najprostsza z możliwych jajeczna pasta. Do przygotowania dosłownie w kilka minut. Szczypiorek można oczywiście zamienić na koperek bądź pietruszkę albo nawet całkowicie pominąć zieleninę...i tak będzie dobra. Dla mnie, taka jajeczna pasta, to jedno z najlepszych kanapkowych smarowideł.

Pasta jajeczna bardzo prosta


Przepis na najprostszą pastę jajeczną
  • 4 jajka, ugotowane na twardo
  • 2 łyżki posiekanego szczypiorku
  • 2-3 łyżki majonezu
  • sól i pieprz do smaku

Jajka ścieramy na tarce lub rozgniatamy widelcem. Dodajemy szczypiorek, przyprawiamy i dodajemy majonez. Mieszamy.

12 komentarzy:

  1. Bardzo lubie paste jajeczna. Chetnie zjadlabym taka kanapeczke na sniadanie :)

    Usciski.

    P.S. Nie wiedzialam, ze Gino wydal jakas ksiazke z wypiekami... Gdzie ja moge znalezc? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To częstuj się Majko!...a książkę Gino można znaleźć na Amazonie http://www.amazon.co.uk/Italian-Home-Baking-Irresistible-Biscuits/dp/1856269787/ref=sr_1_1?s=books&ie=UTF8&qid=1326707053&sr=1-1

      Usuń
  2. Dzieki Eweno za szybka odpowiedz :) Wyglada interesujaco. Bede musiala jednak poczekac az wydadza ja po polsku lub po niemiecku :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Prosta, a pyszna. Wiecej nie trzeba!

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale dawno nie jadłam. Koniecznie muszę zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ojjj, cudna ta pasta, mniam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Właśnie taką zrobiłam, pyszniutka!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ajajajaj, uwielbiam pastę jajeczną. Jakoś tak z latem, wakacjami mi się kojarzy, może to przez witalność Twojego zdjęcia?;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. pyszna na chlebek z masełkiem :)

    http://wszystkoogotowaniuks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam pastę jajeczną. Pozwolę sobie podpowiedzieć moją wersję. Zamiast majonezu do startego jajka dodaję masło i razem rozgniatam. Solę i pieprzę i nakładam na świeży chleb. Pychota:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. O! też tak jadamy :) czasami dajemy czerwoną cebulę albo tuńczyka :)

    OdpowiedzUsuń

Jest mi bardzo miło, gdy zostawiacie tu swoje komentarze i chociaż nie zawsze na nie odpisuję, to czytam je uważnie i dziękuję za wszystkie serdecznie :-)